پيامك هاي جالب

ارائه مطالب در مورد هر موضوعي

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

پيامك هاي جالب

ای داد دوباره کار دل مشکل شد

نتوان ز حال دل غافل شد

عشقی که به چند خون دل حاصل شد

پامال سبکسران سنگین دل شد

---------------------

زندگی سخت است تو آسان بگیر

زندگی درد است تو درمان بگیر

زندگی مار است تو جانش بگیر

زندگی جام است تو کامش بگیر . . .

-------------------------

نه سرو و نه باغ و نه چمن می خواهم

نه لاله نه گل نه نسترن می خواهم

خواهم ز خدای خویش کنجی خلوت

من باشم و آن کسی که من می خواهم . . .

---------------------------------

آنکه باید بسوزد و بسازد منم / آنکه دائم بی تو میسوزد منم

آنکه آتش زد به قلب من تویی / آنکه خاموش است و میسوزد منم . . .

------------------------------------

هر لحظه در کنار منی عاشقانه تر

با قلب عاشق و بدنی عاشقانه تر

تکرار شو حوالی دستان خسته ام

شاید مرا رقم بزنی عاشقانه تر . . .

-------------------------------------

فرشته مهربون از آسمون اومد پایین و گفت:

ازین دنیا چی می خوای تا برات برآورده کنم !

گفتم: اونی که داره این اس ام اس رو می خونه

گفت: نگفتم که تمومه دنیا رو !

-------------------------

با نگاهی هرس کن علف های هرز دلتنگی ام را . . .

-----------------------------------

باز هم از چشمه لبهای من/تشنه ای سیراب شد سیراب شد

باز هم در بستر آغوش من /رهروی در خواب شد در خواب شد

(فروغ)

-------------------------------------

زندگی چیدن سیبی است که یاید چید و رفت

زندگی تکرار پاییز است که باید دید و رفت

زندگی رودی است جاری هر که آمد

کوزه ای شادمان پر کرد و مشتی آب نوشید و رفت

قاصدک ? این کولی خانه بدوش روزگار

کوچه گردیهای خود را زندگی نامید و رفت . . .

----------------------------------------

قلبم فدای عزیزی که دنیایی از دلتنگی را به امید یه لحظه دیدنش به جان میخرم

---------------------------------------

باز هم از یاد تو ، شعله به پا خواسته / آتش سرخش ز نور ، قلب من آراسته

زردی روی مرا ، نیک تماشا نما / شمع وجود من از دوری تو کاسته . . .

--------------------------------------

دل صدچاک ما را تیغ ترحم بدرید / دل ما را به همان قیمت ارزان بخرید

دل من گرچه شکسته ، گوهری ناب شده / عشق در قلب تو آن تحفه ی نایاب شده .

--------------------------------------------

تا چند نظر به روی مهتاب کنم / خود را به هوای دیدنت آب کنم

یک قطعه ی عکس خود برایم بفرست / تا در دل بیقرار خود ، قاب کنم . . .

----------------------------------------------

این روزها هوای مرا نداری ، خفه نمیشوی ؟ بی هوای من !

-------------------------------------------

خواب دیدم که دلم بند تو بود / خواب من تعبیر لبخند تو بود

تو به سان گل شدی اوج شکوه / نبض من ، در ساقه آوند تو بود . . .

----------------------------------------------

بیزارم از آن عشق که عادت شده باشد

یا آن که گدایی محبت شده باشد

خودبینی و خودخواهی اگر معنی عشق است،

بگذار که آیینه نفرت شده باشد . . .

----------------------------------

انسانهای پاک و ساده را با تمام وجود دوست دارم

همانهایی که بدی هیچکس را باور ندارند

همانهایی که برای همه لبخند میزنند

همانهایی که بوی ناب “آدم” میدهند

و من باور دارم که وجود نازنینت شایسته دوست داشتن است . . .

---------------------------------------

احساس تو چون طراوت باران است

بر زخم شکوفه های گل درمان است

هر وقت که در هوای تو می چرخم

انگار نفس کشیدنم آسان است . . .

--------------------------------------

من نه سکوت میکنم نه فال عشق از برم

فقط به تو خیره شدم ، من از تو هم ساده ترم

تو خوب میفهمی مرا وقتی پر از بهانه ام

ببین برای ماندنت چقدر عاشقانه ام . . .

------------------------------------------------------

وقتی خداحافظی میکنیم

چــه انـرژی عـظیـمی مـی خواهـد کـنترل اولین قـطره اشک بـرای نـچکیـدن . . .

--------------------------------------------------------

اشک خیمه زده بر صفحه ی چشم نگرانم

چنـد روزیسـت که دلواپسـم و بـد نگرانم

کوچه از رهگذر سرد غمت زار و گرفته ست

شب بی تابش ماه روی تو برده امانم . . .

-----------------------------------

شکر خدا نشد که عاشقت شوم

تقدیر این نبود که من لایقت شوم

یاد توا کنار دلم چال کرده ام

تا بیخیال تو و هق هق ات شوم

----------------------------------------

گرچه از فاصله ی ماه ز من دورتری

ولی انگاه همین جا و همین دور و بری

ماه می تابد و انگار تویی می خندی

باد می آید و انگار تویی می گذری . . .

--------------------------------------------------

در دل دردیست از تو پنهان که مپرس

تنگ آمده چندان دلم از جان که مپرس

با این همه حال و در چنین تنگدلی

جا کرده محبت تو چندان که مپرس . . .

--------------------------------------------------

در قید غمم، خاطر آزاد کجایی؟

تنگ است دلم، قوت فریاد کجایی؟

با آنکه ز ما یاد نکردی..

ای آنکه نرفتی دمی از یاد کجایی؟

--------------------------------------

اگه زندگیم در یه کاسه آب خلاصه می شد

اونو بدرقه راهت می کردم . . .

-------------------------------------------

عشق از ازل است و تا ابد خواهد بود

جوینده ی عشق بی عدد خواهد بود

فردا که قیامت آشکارا گردد

هرکس که نه عاشق است رد خواهد بود . . .

غضنفر میره نانوایی نانوا میگه هر کسی اومد بگو پشت سرت نایستد نون نمی رسه غضنفر هم هر کسی می اومده می گفته بیا جلوی من بایست پشت سرم نون نمی رسه !!!

 --------------------------------- -----------------------

 به خواهرم میگم دعا کن برام ، دعای بچه ها زود اجابت میشه میگه:دِ نـَـه دِ اگه دعاي بچه ها اثر داشت ، وقتی که من شیش سالم بود و تو اون عروسکمو شیکوندی ، باید میمُردی

--------------------------------- -----------------------

 زن غضنفر برای تولد شوهرش یه خط دائمی میخره تا غافلگیرش کنه. توی آشپزخانه با سیم کارت جدید به شوهرش زنگ میزنه: سلام عزیزم غضنفر: سلام عزیزم ببخش بعدا خودم زنگ میزنم الان عزرائیل تو آشپزخونست

------------------ --------------------------------------

دعای حیف نون بعد از نماز: خدایا!مواظب خودت باش!

--------------------------------------------------------

 هنگامی که ناسا برنامه ی فرستادن فضانوردان به فضا را آغازکرد با مشکل کوچکی روبرو شد ، آنها دریافتند که خودکارهای موجود در فضای بدون جاذبه کار نمی کنند ، جوهر خودکار به سمت پایین جریان نمی یابد و روی سطح کاغذ نمی ریزد برای حل این مشکل آنها شرکت مشاورین اندرسون را انتخاب کردند. تحقیقات بیش از یک دهه طول کشید، دوازده میلیون دلار صرف شد و در نهایت آنها خودکاریطراحی کردند که در محیط بدون جاذبه می نوشت زیر آب کار می کرد ، روی هر سطحی حتی کریستال می نوشتو در دمای زیر صفر تا سیصد درجه ی سانتیگراد کار می کرد . . . روس ها راه حل ساده تری داشتند. آنها از مداد استفاده کردند !!!

--------------------------------- -----------------------

حیف نون توي اتوبوس هي ميره صندلي شماره 3 هي ميره شماره 15 بهش ميگن چرا اينطوري ميكني؟ ميگه: خيرنبينه اوني كه گفت شب دوتا صندلي بگير راحت بخوابي!

 --------------------------------- -----------------------

غضنفر با خرش سوار وانت ميشه.موقع حساب راننده ميگه شما 100تومان،خرت 50تومان.غضنفر ميگه:آقاي راننده،ميشه 2تامونو خرحساب كني؟

--------------------------------- ------------------

يارو با نيسان ميره تو مغازه افسر مياد كه كروكي بكشه درگوش افسره ميگه: 50هزارتومن! ميدم بگو مغازه مقصره.‏

--------------------------------- ----------------------- غضنفر داشته واسه بچش لالایی میخونده,بعد از نیم ساعت میگه چرا نمیخوابی عزیزم؟بچش میگه دو دقیقه زر نزنی خوابم میبره.

 --------------------------------- -----------------

یه روز غضنفر به پسرش می گه اینجوری که تو داری درس می خونی در آینده حتی یه گوساله هم نمی شی. اصلا می دونی گوساله چیه ؟ پسر: آره که می دونم گوساله، کسیه که باباش گاو باشه

 --------------------------------- -----------

 به غضنفر میگن بابات مرد ! میگه دروغ میگین ، یه چیزی شده نمی خواین بهم بگین .‏

--------------------------------- -----------------------

 يه روز غضنفر با خدا قهر ميكنه، صبح كه از خونه بيرون میره ، ميگه: به اميد بعضيا !

--------------------------------------------------

اومدم آذوقه شش ماه پشه ها رو برداشتم گذاشتم جلو رو شون ... گفتم ببرید ، برید اگه كم بود بازم بیان ... دیدم واستادن دست نمیزنن !!! رئیسشون زل زد تو چشام گفت ما نون بازومونو میخوریم ... اینا از گلومون پایین نمیره  دقت کردین وقتی میریم تو صف پمپ بنزینی 4پمپ گذاشتن ولی فقط یکی شون کار میکنه؟ ‏ پدربزرگ رو به نوه:بدو برو قایم شو /امروز مدرسه رو پیچوندی/معلمت اومده دنبالت نوه:نه شما باید قایم شی/چون من گفتم شما فوت کردین. 

------------------------------------------------------------------------------------------------------

چند فحش قدیمی: 1. -از جلوی چشمام خفه شو . 2. -کسی با تو زِرِ نزد 3. -صداتو واسه من داد نزن . 4. -وقتی با من حرف میزنی دهنتو ببند . چند فحش جدید: 1. -دستت بشکنه از زا نو . 2. -خودم دست دارم ، جوا بشو میدم !!!‏ 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

اولی: آقای دکتر، من فکر می کنم عینک لازم دارم. دومی: بله حتما! چون این جا مغازه ساندویچ فروشی است  پول خوشبختی نمیاره، ولی گریه کردن تو BMW‏ بهتر از گریه کردن روی دوچرخه ست 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

فقط یه مرد ایرانی میتونه قبل از ورودبه اتاقی که نامحرم توشه ، همزمان در بزنه و یا الله بگه و چند میلی ثانیه بعد توی اتاق باشه !!‏ 

----------------------------------------------------------

کاش میشد هر شب از خودمون 1 سی سی خون بگیریم بریزیم تو یه نعلبکی بذاریم کنار تخت! که این پشه ها بشینن عین بچه آدم بخورن دست از سر ما بردارن

-------------------------------------------------

معلم: 10 تا سيب داريم من 9 تاشو ميخورم، چند تا سيب ميمونه؟ بچه: همون يکی رو هم وردار بخور بدبخت سيب نخورده... ‏

----------------------------------------------------------------------------------------------------

غضنفر عاشق مي شه روي در خونش مي نويسه بزودي در اين محل جشن عروسي برگزار مي شود. ‏

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

چی میشد زنگ میزدی 118 میگفتی شماره اون دختره رو که تو ماشین دیدمش می خوام ؟!بعد صدای کیبرد زنه از پشت تلفن میومد ... بعد می گفت : لطفا یاداشت فرمایید : 091.... بعد آخرشم میگفت : با تشکر ، راهنمای198 ، انشا الله مخشو بزنی...!!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

این اس ام اس رو برای۲نفر بفرست.اولی برای یک آدم احمق و دومی برای یک آدم نفهم!بعد بشین فکر کن ببین خودت کدوم بودی که من اینو برات فرستادم! ‏

------------------------------------------------------------------------------------------------------

یه روز یه مامور زحمتکش شهرداری در حال جمع کردن آشغالا از در خونه مردم بوده می بینه یه نفر یه پوست هندونه انداخته تو پلاستیک گذاشته در خونه پوست هندونه رو هم تا جایی که میشده خوردن . میره زنگ در خونه رو میزنه میگه :اگه با این هندونه کاری ندارید ببرمش! ‏

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

سلام خدمت عمو زنجیر باف :یه گله ازت داشتم ,شما که زحمت کشیدی و زنجیر منو بافتی آخه تنت میخارید اونوپشت کوه انداختی . ‏

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تو جاده پليس جلو يه ماشين رو مي گيره و ميگه چون از صبح اولين كسي هستي كه كمربند ايمني بستي برنده 100 هزار تومن پول شدي. حالا مي خواي باهاش چيكار كني؟ مرد مي گه: ميرم گواهينامه مي گيرم . زنش سريع مي گه: جناب سروان اين وقتي اكس مي زنه پرت و پلا مي گه. بچشون از اون پشت مي گه: بابا نگفتم با ماشين دزدي قاچاق نكنيم؟ يه صدا از صندوق عقب مي ياد: از مرز رد شديم ‏

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

به غضنفر ميگن تو هميشه لپ لپ ميخري!؟ ميگه آره! بهش ميگن حالا جايزه هم توش داره؟ ميگه فکر نميکنم منلپ لپ رو واسه کيفيتش ميخرم ‏

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

قبض آب غضنفر زیاد میاد به بچه هاش میگه ، فردا که رفتم پرینت آب رو گرفتم معلوم میشه کی هی میره دستشویی ‏

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

حدیث غضنفری : هرکس به والدین خود احترام بگذارد مثل این است که به پدر و مادر خود احترام گذاشته است. ‏

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تو يک عروسي اقوام داماد ميگن نون و پنير و نعنا، مادر عروس شد تنها پدر عروس ميشنوه بلند ميگه: نون و پنير و پونه، پس من خ.ر.م تو خونه ‏ 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

یارو به دوستش میگه چرا کولر نمیخری؟ دوستش میگه: بدرد نمیخوره! اونایی هم که دارن گذاشتن رو پشت بوم! عمو زنجیر باف! بعله

زنجیر منو بافتی؟

په نه په!

پشت کوه انداختی؟

دِ نه دِ

________________________________________

بابام اومده میگه تو اخبار گفته خاویار تقلبی اومده،مواظب باشا.

دِ نـَـه دِ آخه پدره من،من خاویار خورم یا تو یا هفت نسل قبلمون!

________________________________________

دیروز به استاد گفتم :

استاد دو دیقه اومدیم خودتون رو ببینیم همش که پا تخته ای

بیا بشین دیگه !

کل کلاس له شدن:)) منم انداخت بیرون !

________________________________________

یارو اومده آدرس میپرسه یه ساعت توضیح دادم “سمت راست فلان جا”

خدافظی کرد رفت سمت چپ!

________________________________________

باباهامون جلوی باباهاشون پاشونو دراز نکردن

ما پاهامونو دراز کردیم اما به احترامشون جلوشون سیگار نکشیدیم

بچه هامون اگه تو جمع نزنن زیر گوشمون شانس آوردیم !

________________________________________

يارو اومده مي بينه همکارم توي اتاق نيست باز مي پرسه خانم فلاني نيست؟ پـــ نه پـــ هستن. افتادن پشت اون کمد. با خط کش بزن در بياد.

________________________________________

طرح آمارگیری خانوار: -شما چند تا بچه دارین؟

- دو تا

- ولی توشناسنامه که نوشته سه تا

- اونو میگی؟ دکورخونست. فقط وقتهایی که اینترنت قطع میشه میره بیرون یه دوری میزنه

________________________________________

مردی می ره پیش کشیش تا اعتراف کنه. می گه: من در زمان جنگ جهانی دوم به یک مرد در خانه خودم پناه دادم.

کشیش می گه: خوب این که گناه نیست!

مرد می گه: ولی من بهش گفتم برای هر یک هفته ای که در خانه من بمونه باید ۵ دلار بپردازه.

کشیش می گه: درسته که کارت خوب نبوده، ولی تو با نیت خوبی این کار رو انجام دادی

________________________________________

واسه داداشمون رفتیم خواستگاری مادر دختره میگه:

2012 تا سکه به نیت المپیک لندن!!

________________________________________

دخترخالم 10 سالشه دیروز یه کیلو گوجه گذاشته جلوش داره میخوره بهش میگم چته؟؟ میگه تو مجله خوندم خوردن گوجه از مشکل "پروستات" جلوگیری میکنه!!!

به نظر شما راهی برای اصلاح این فک و فامیل وجود داره؟؟ من که نا امید شدم

________________________________________

یه روز دو تا کرم بهم می خورن اون یکی می گه مگه کرم داری

________________________________________

کره ای : هیچ چی مثل منتظر بودن واسه عشقت عذاب آور نیست

آمریکایی : هیچ چی مثل منتظر بودن واسه یه ساندویچ گرم عذاب آور نیست

یونانی : هیچ چی مثل منتظر بودن واسه یه دسته چک عذاب آور نیست

انگلیسی : هیچ چی مثل منتظر بودن واسه یه مهمونی بزرگ عذاب آور نیست

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: